Kawasaki KZ 650 1989m.

2015-12-01 - Publikuota rubrikoje Projektai

IMG_20150525_182513

IMG_20150528_130821 IMG_20150528_130810 IMG_20150528_130754 IMG_20150528_130746 IMG_20150528_130740 IMG_20150528_130720 IMG_20150528_130712 IMG_20150522_145842 IMG_20150508_184503 IMG_20150304_181808 IMG_20150304_181745 IMG_20150302_184421 IMG_20150302_184343 IMG_20150224_183031 IMG_20150223_102424 IMG_20150220_120246 IMG_20150213_180210 IMG_20150213_180158 IMG_20150213_175544 IMG_20150213_174928 IMG_20150213_144128 IMG_20150212_110623 IMG_20150525_182513

Kawasaki KZ650,  , 1989 metų modelis.  ”79”  . Pavykęs eksperimentas.

VMH- Vilnius Moto House ir vėl turi galimybę pristatyti naujausią savo ir beje jau tituluotą projektą- Kawasaki KZ650 „79“.

Kaip visada viskas nuo pradžių. Atšventus Naujuosius 2015 metus VMH kolektyvas vėl kibo į darbus. Žiema – įvairių projektų laikas. Kam variklį, kam kokį priekinį ratą pakeisti, kam perdažyti, o kažkas užsimano seno motociklo prikelto naujam gyvenimui.  Taip ir nutiko…

Skamba telefonas, – labas žinai gavau tavo telefoną, sakė jūs užsiimat „cafe racer-ių“ darymu. Viską aptarėm ir vyrukas kaip sutarta jau po savaitės atveža baiką, 93 metų (nors man atrodo, kad reikia dar kaip minimum atimti 5 metus) gamybos Kawasaki KZ650. Jau ateidamas prie priekabos matau, kad prie motociklo kažkas gerokai prikišo nagus. Siluetas kaip ir į „boberį“ neša. „Boberis“ ??? Kalba ėjo apie „cafe racerį“ , – taip taip iš jo mes darom „kavinuką“ patvirtina mano mintis užsakovas (Ričardas). Kai kurios dalys uždėtos visai naujos tarp jų ir visai naujas, net nenudažytas kuro bakas, seno seno Sportsterio. O prie ko čia jis,- keičiam, nors ne, paliekam gal išeis kažkas naujo. Aptariam dar, kad baikas turi būtinai būti dvivietis (tas irgi nėra įprasta „cafe racer“ stiliui. Rėmo galinė dalis jau „sugadinta“- tikrąja to žodžio prasme  su „svarke“ ir „bulgarke“. Na, o visa kita gera žaliava. Originalus spidometras  rodo viso labo 18000 tūkstančių kilometrų ir tas panašu į tiesą. Variklis nors ir šiek tiek apmūsijąs nuo stovėjimo, bet matosi nesukinėtais varžtais – ledas. Visa kita rodo , kad donoras teisingas ir gyvas.

Prasideda… Pirmiausiai motociklas atsikrato „lašinių“ , kuriuos jam užkrovė gamykla, tada į rankas patenka „bulgarkė“. Su ja Gedas (projekto rankos) nurėžia galinę jau kažkieno sugadintą rėmo dalį. Imame 22mm diametro vamzdį, šian bei ten šiek tiek pariečiame, palenkiame, paviriname ir per keletą dienų pritaikius nuo keturračio ilgus amortizatorius (kaip vėliau paaiškės visiškai netinkamus) motociklas vėl ant ratų tik jau su  gal kiek neįprasta (ilga), bet „cafe racerio“ uodega. Iš karto gimsta ilgos dvivietės sėdynės plastikinis padas. Kaip buvo aptarta iš anksto, sėdynė turi būti rudos spalvos. Čia ir vėl į pagalbą ateina STL- „Stalinas“.  Toliau tęsiasi darbai. Nei šis nei tas,  priekis dabar palyginus su galu tapo gerokai per aukštas. Matuojam, skaičiuojam, išardom, tekinam ir va, jis nusileidžia gerus 50mm. Visa tai ne tik dėl grožio bet ir į naudą. Pasikeičia svorio centras, tai sudaro įspūdį, kad motociklas dar lengvesnis. Toliau sutvarkom didžiąją dalį elektros grandinės. Motociklas gauna naujus žibintus, posūkiai gal jau ir senamadiški, bet savo vietą randa vairo (clip on tipo)  galuose. Su apšvietimu pagaminamas šoninis numerio laikiklis. Akumuliatorius pasislepia tarp galinio rato ir variklio. Ant vairo esančius gremėzdiškus valdymo pultus pakeičia nauji gerokai mažesni. Visus „smegenis“ – saugiklių blokas, rėlės, valdymo blokas, aukštos įtampos ritės ,iškaišom kur tik galima nes bakas mažas ir vienoje vietoje sunku viską paslėpti. Degimo spynelę įtaisom savo firminėje vietoje priekyje po baku iš dešinės pusės. Patirtis parodė, kad tai pati patogiausia vieta rakteliui. Išmetimo sistemą, dalį panaudojus senos, darom  patys. Keletas naujų triukų, ji gaunasi (pagal garsą)  pats tas. Gaminant sistemą neapsieiname be stiklo audinio juostos, atsižvelgiant į motociklo spalvą, ją vėliau pasirenkame šviesios, kaip aš vadinu murzinos spalvos. Lyg ir viskas.

Išrinkimas. Bet prieš tai, spalva, kokia šį kartą ? Susitinkame su Ričardu ir diskusija užsitęsia ne vieną dieną.  Ne šiaip sau, spalvos parinkimas atsakingas momentas. (Per tą laiką motociklas išardomas). Negerai suderinus spalvas galima „sušikti“ visą projektą. Šį kartą vos taip ir nebuvo. Iki šiol niekas to ir nežinojo J. Aš kažkodėl užsispyriau ir visus įtikinau, kad ratus reikia dažyti ale auksinius milteliniu būdu. Nes prie išrinktos vario spalvos gerai atrodys. Kai nuvažiavau aš jų paimti, pamatęs kaip atrodo mintyse nusikeikiau,- „šūdas“. Nors ne, viskas bus gerai ,-  raminau save. Kol laukėme Ukmergėje pas Egidijų ir Alvydą dažomų – piešiamų kitų vario spalvos detalių, vis praeidamas pro tuos ratus galvojau gal perdažyti į kokius juodus kol ne vėlu. Iškentėjau.  Kuro bakas buvo naujas ir tai norėjosi kažkaip išnaudoti.  Kol galvojom kaip čia kas, pasiėmiau šlifuoklį ir lengvai sušiaušiau visą bako šoną. Išlindo graži subraižyta šviežio metalo faktūra ant kurios vėliau atgulė, Ričardo pamėtėtas, skaičius „79“. Pradėjus surinkinėti Kawasakį viskas susigrojo. Man su Gedu ir Ričardui patiko. Net ir pats didžiausias mūsų skeptikas „cafe racerių“ tema Maxas pasakė, kad šitas bus geras. Na va dėl spalvos tikrai ramu.

Surinkimas praėjo be didesnių nesklandumų (bent man taip atrodo) pamiršom pagaminti tik priekinį sparną J (Klaida jau ištaisyta, sparnas dažomas) Viskas užtruko maždaug savaitę. Berenkant kilo mintis sudalyvauti „Rising Thunder Custom Bike Show 2015 “ . Todėl buvo padidintos apsukos ir viskas suspėta. Test draivas buvo labai „kietas“ kaip buvau rašęs dėl tų keturračio amortizatorių. Užtaikius per duobę net dantys žlekteldavo. Paėmus pavažiuoti Ričardui ir grįžus jis iš vis pasakė,- žinai man atrodo, kad pas mane po dešimties kilometrų žarnos apsivertė… Gerai kad šventėje niekam nebuvo įdomu ir svarbu kaip važiuoja motociklas todėl „best-cafe racer“ nominacijoje jis laimėjo pirmąją vietą. Eksperimentas su galine pakaba nepavyko teko greituoju būdu užsakinėti normalius pagal ilgį ir minkštumą tinkančius nuo Sportsterio (ir vėl) amortizatorius. Sumontavus juos viskas pasikeitė iš esmės, dantys jau nebarškėjo ir pilvo nesuko J.  Aišku dar be viso šito, pakeitus daugiau oro praleidžiančius filtrus teko reguliuoti ir karbiuratorius. Vėliau dar išlindo keletas smulkmenų, bet tai jau mūsų nestebina. Taip prikeltas naujam gyvenimui motociklas rodo kaprizus ir tai natūralu, nes jis ne savame kailyje.

TECHNO:

VARIKLIS:

keturtaktis, keturių cilindrų, 652 ccm (stumoklio diametras-eiga 62x 54 mm)

galia……………….. 64 a.g.  prie 8500 RPM

Maksimalus greitis…………..tikslinama

Transmisija……………………..5 bėgiai

Pavara……………………………..kardanas

Išmetimo sistema………………….. VMH

VAŽIUOKLĖ:

rėmas……………plieninis-vamzdinis modernizuotas VMH

priekinė pakaba……………. originali modernizuota VMH

galinė pakaba……………….Progressiv suspension

ratai ……………………… originalūs

padangos…………………..Metzeler Marathon ME880

priekinė…………110/90-19

galinė…………….130/80-18

stabdžiai:

priekiniai………..dvigubi-diskiniai

galiniai………… diskiniai

APSIUVIMAS:

kuro bakas……………………..Custom Crome

priekinis sparnas……………. VMH

galinė dalis …….. VMH

vairas……………………………LCL

priekinis žibintas……………….StoreHouseMotorcycle

galinis žibintas…………………StreHouseMotorcycle

posūkiai………………..Daytona

spidometras………………….MMB

pakojai………………………VMH

sėdynė…………………STL-VMH

veidrodis………………Jaybrake

numerio laikiklis ……..VMH

KITA:

Savininkas……….. Ričardas Marcinkus

Surinkimas………. Gediminas Koncevičius

Dizainas…………… Darius Krasauskas, Ričardas Marcinkus, Gedas Koncevičius

Pagaminta………… VMH – Vilnius Moto House